FAQs

Czy wysyłacie produkty z Polski?

Tak! Wszystkie nasze produkty znajdują się fizycznie w naszym magazynie w Polsce.

Jaki jest czas dostawy?

Realizacja zamówień standardowo następuje w 24 godziny. Jednakże w okresie około. świątecznym może ulec lekkiemu wydłużeniu do 48 godzin. Dostawa kurierem lub paczkomatem to 1-2 dni roboczych.

Czy moje zamówienie dotrze przed Świętami?

Gwarantujemy dostawę przed Świętami dla wszystkich zamówień złożonych i opłaconych do 20 grudnia (do godz. 12:00).

Jak pakujecie przesyłki?

(Pancerna Paczka) Wiemy, że organizery i lusterka są delikatne. Stosujemy wielowarstwową folię bąbelkową, wypełniacze powietrzne oraz sztywne, wzmocnione kartony. Uszkodzenia w transporcie to u nas rzadkość (poniżej 1%).

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Obsługujemy najpopularniejsze i bezpieczne metody płatności:

  • BLIK (najszybsza metoda)
  • Szybkie przelewy online
  • Karty płatnicze (Visa, Mastercard)
  • Apple Pay / Google Pay
Czy mogę zwrócić produkt, jeśli mi się nie spodoba?

Oczywiście. Masz na to aż 30 dni od momentu odebrania paczki. Produkt musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu. Napisz do nas, a prześlemy instrukcję zwrotu.

Czy wasze produkty mają gwarancję?

Tak, wszystkie nasze urządzenia elektroniczne (kosmetyczki LED) objęte są 2-letnią gwarancją.